Direktlänk till inlägg 14 november 2010

utebus!

Av Anna - 14 november 2010 19:23

Idag har vi varit ute och busat, hela familjen i den lilla snö som finns kvar...

 

  

 

Lilleman Bus sitter och väntar på skjuts...

 

  

 

Klimpen vilade sig lite i vagnen, med bästa kompisen Plingo!

 

  

 

Oj! Hur hamnade jag här!!!???

 

  

 

Vinterns första snölykta...

 

  

 

Pappa Bus och Lilleman Bus byggde en snögubbe...

 

  

 

- Neeej mamma, du får inte ta kort på mig!!!

 

För övrigt har vi firat Pappa Bus, käkat pizza och bakat kladdkaka!

 

Och... imorgon börjar det....

 
 
Knaada

Knaada

14 november 2010 22:00

Ja att ni är esteter är ju inget att snacka om, vilka härliga kreationer ni har skapat!

http://knaada.com

Anna

14 november 2010 22:22

förra tidigvintern rullade Pappa Bus å Lilleman Bus en stoooor snögubbe, som smalt på en vecka, å lämnade en massa löv i en fin å prydlig hög... bra sätt å kratta på sa Pappa Bus :)

 
Mamma Blå

Mamma Blå

15 november 2010 11:19

Va mysigt ni hade ute. Vi hann också åka lite här nere för några dagar sedan men nu är här grönt i backen igen.

http://mammabla.bloggplatsen.se

Anna

15 november 2010 11:44

å här snöar det mer idag...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 februari 2011 13:09

Pappa Bus var och fyndade lite på Clas Ohlson, lite hyllor till storstädningen av förrådet, lite lådor OCH min nya älskling!    Fin va! Man kan göra etiketter med ramar och skuggor och oj vad bra den är!!! Nu är det bara att organisera ...

Av Anna - 9 februari 2011 09:42


Nu var det ett tag sen, igen... god jul var det senaste inlägget och ja, det var ju ett tag sedan (fast jag har inte hunnit med att städa bort julen i huset än). Till mitt försvar (hehe) så har jag varit skadad, Lilleman Bus tyckte att mitt ben ...

Av Anna - 24 december 2010 12:27


    GOD JUL!   Jul lugnet har lägrat sig hemma hos Yrla, tomten hittade hit igår kväll med alla klapparna så när Lilleman Bus vaknade imorse låg de där och väntade... Granen kläddes igår kväll av Lilleman Bus och Pappa Bus, vi kör plast...

Av Anna - 19 december 2010 22:57


   Han kommer emot mig med munnen lite halvöppen si så där... dregglet rinner nedför hakan och under näsan, precis ovanför överläppen, väntar 2 fina snorsniglar från senaste veckans förkylningsomgång... Jag håller i den lilla kroppen och tar emot ...

Av Anna - 19 december 2010 22:38

Ett ögonblick... tog det att raka bort Lilleman Bus rufset - å mamma bus sparade 200 kronor minst! :)    Ja, han fick en glass för han var så duktig å satt still nästan hela tiden :)    Sötnosen :) ...

Skapa flashcards