Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 28 februari 2010 10:31

 


I fredags kom golvläggaren och tjoff tjoff så var våtrumsmattan på plats!


 


Visst blev det bra!!! Jag är supernöjd, det är precis så som jag ville ha det!


idag blir det lite städ och tvätt och ja just det, så ska jag föda barn, eller hur Knaada och Pye :) 

Av Anna - 27 februari 2010 10:45

  


Mamma, får jag prova dina glasöglon?


självklart min Lilleman Bus! 

Av Anna - 27 februari 2010 10:39

Nähä du farsan, det bidde inget igår heller...

 

23:e feb - Tant Grön

24:e feb - Mormor

26:e feb - Morfar

 

28:e feb - Pye, Knaada

1:a mars - Farmor, Farfar

2:a mars - Moster

3:e mars - Yrla

4:e mars - Micke Bank

5:e mars - Mamma Blå

8:e mars - Anna-Liisa

9:e mars - Pappa Bus

 

 

Av Anna - 25 februari 2010 18:09

 


Fönster på plats i vårt sovrum



Fönsterbräda i Lilleman Bus rum



Här ska in en spot i den klädda takstolen


        


Takstolar i allrummet



Fint listat i badrummet        

Av Anna - 25 februari 2010 15:22

Nya tillägg till listan - Farfar, Moster och Micke Bank har lagt sina gissningar :)

 

23:e feb - Tant Grön

24:e feb - Mormor

26:e feb - Morfar

28:e feb - Pye, Knaada

1:a mars - Farmor, Farfar

2:a mars - Moster

3:e mars - Yrla

4:e mars - Micke Bank

5:e mars - Mamma Blå

8:e mars - Anna-Liisa

9:e mars - Pappa Bus

  

 

Av Anna - 25 februari 2010 13:48

  


Titta så fint!!!


Fönstret i vårt sovrum är på plats... och rummet blev genast 4 gånger större!!!


Av Anna - 25 februari 2010 10:20

Lilleman Bus har de senaste dagarna sprungit runt med en ficklampa och lekt att han tar kort med den - klick säger han nu tar jag kort på dig!


Imorse fick han låna min kamera och ta kort, själv... är det en blivande mästerfotograf jag har i mitt hus?


OBS!!! han har valt motiv, zoom och slutartid själv :)


  Flodhästen Sovis, gungahästen och bowlingpåse med blå ballong...


  

 Nyvaken ofrukostäten mamma...

Av Anna - 25 februari 2010 10:18

Sorry mormor... ingen bebbe den 24:e...

Skapa flashcards