Alla inlägg den 15 december 2009

Av Anna - 15 december 2009 11:16

  

Ambitiös som få, och med ett pyssel with a mission - (lite lättare att få Pappa Bus att verkligen förstå att det behövs pysseltid för Mamma Bus) så är jag nu äntligen hyfsat klar med julkorten...


Ni vet hur det är när man skriver en lista, man kommer hela tiden på fler man vill skicka till, och vilka skickade vi till förra året??? Jag ska laminera årets julkortslista, med adresser och allt och spara - hmm, sade jag inte det förra året med?


Här är några av mina favvisar...


    


Jag hittade så jättefina foton på nätet som jag laddat hem och skrivit ut... Länk finns i min pysselblogg om någon är nyfiken...


Nu ska jag komplettera med några kort till grannar och vänner som inte behöver postas imorgon, och så ska jag göra några julklappsetiketter att sätta på julklapparna vi ska skicka på jobbet - det får nog bli dagens projekt om feberyra och snorig näsa tillåter... ja, vi är sjuka igen! Men det känns som om jag börjar bli van nu... :)


Ovido - Quiz & Flashcards