Alla inlägg den 1 september 2009

Av Anna - 1 september 2009 09:35

Inatt har vi varit uppe och ätit blåbärssoppa och smörgåsrån... Lilleman Bus är lös i magen! Igen! Den här gången har det hållt på sedan söndags morse, och jag vet inte vad det beror på... om han har ätit något obra eller fått i sig något ute. Men han är så tapper och äter som en häst när han får mat. Lite orolig är jag dock, men jag får trösta mig med att han inte har feber och är uppe och busar som vanligt. Så vi fortsätter med blåbärsoppa, smörgåsrån och mosad banan. Alla husmorstips mottages tacksamt :)

Idag är vi lite trötta, Lilleman Bus och jag, vi satt uppe i nästan 3 timmar inatt och bara myste i mörkret framför tvn och comedy central, så idag blir det hemmagos framför bolibompa hela dan, eller som Lilleman själv sa i morse; vaja hemma mamma titta bompa  i soffan... och så blir det!



Ovido - Quiz & Flashcards