Alla inlägg den 7 september 2010

Av Anna - 7 september 2010 11:05

Vi såg en pappa på stan med 2 barn i en cykelvagn som också gick att köra som en barnvagn...

 

En sådan skulle vi ha sa jag till Pappa Bus, tänk, då kan jag ju cykla med båda barnen till och från förskolan. Men, de är säkert jääättedyra...

 

 

bilden är lånad här

 

Några dagar senare kommer Vi Föräldrar neddimpandes i brevlådan och bland annonserna hittade jag ett erbjudande från cykelvagnar.se, halva priset!!!  Är det meningen så är det...

 

Nu är cykelvagnen beställd och på väg hem till oss, röd såklart så den matchar Röda Faran (min cykel :) )

 

Samma dag vi såg cykelvagnen så köpte vi en storpojkecykel till Lilleman Bus... han fick provcykla ALLA cyklar de hade i affären och valde till slut den här...

 

  

 

En röd jättefin med korg där fram. Försäljaren hade plockat fram pojkvarianten av samma cykel - svart och blå och med stång så det var jättesvårt för Lillemannen att kliva av och på.

- "Jag vill ha den där" sa Lilleman Bus och pekade på flickmodellen, "och i korgen kan jag stoppa stenar"...

 

Ja, det gäller att veta vad man ska ha sakerna till... :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards