Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Anna - 16 juli 2010 16:41

 


Hejsan!

Här har vi semester och sommarlov och föräldraledighet om vartannat... jag ligger mest och softar och tränar mina 2 nya fina tänder som ploppat upp i underkäken. Annars kollar jag in storebror som tränar på att sitta på någon konstig stol som kallas för potta och alla kisstermärken han får när han gör något där i... kissar kallas det visst och alla blir jätteglada när han har gjort det.


Jag har fått börja smaka på annat än den däringa mjölkfria maten som kommer på flaskan - förresten, nu har jag kommit på hur man håller i flaskan och jag kan stoppa in den själv, kan ju va bra om morsan eller farsan skulle missa nån gång...


Gröt får jag och det är supersmask, och nu några dar har jag fått smaka på majs och dricka vatten i pipmugg som jag kan hålla själv såklart!


Jaha... det var lite om vad som händer hemma hos mig, Klimpen... morsan hälsar att hon kommer tillbaka när hon har städat klart i tvättstugan, och scraprummet, och skruvat ihop alla möbler på vinden och alla andra projekt som hon håller på med nu på sommarlovet... :)


Kramis!


Skapa flashcards