Alla inlägg den 14 maj 2010

?

Av Anna - 14 maj 2010 13:11

  


Vad ska jag skriva om idag? Om regnet som bara öser och öser ner? Om hur trött jag är... Klimpen har inatt vaknat och gnällt varenda gång jag precis gått ner i remsömn - det är ju en tortyrmetod! Pappa Bus, världens snällaste och underbaraste man, har lovat att inatt tar han Klimpen och sover med honom i soffan och ger honom flaska om han är hungrig! Jag tackar och bugar, men jag vet inte om mina tuttar gör det... hehe... de kommer göra ont i morgon bitti!


Jag kan skriva om Lilleman Bus och hur gullig han är, nää det gör jag ju varenda blogginlägg hehe... tråkigt tråkigt och nu börjar batteriet i datorn ta slut...


Jag vet! Jag kan komma med ett musiktips! Köp Salem Al Fakirs nya skiva! Superbra!!! Läste också i tidningen idag att han kommer till Dalhalla i augusti - bara att boka barnvakt alltså med andra ord. Jag har inte varit på konsert sedan vi såg David Bowie live i Globen... oj oj oj evigheter sedan!

Skapa flashcards