Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Anna - 30 mars 2010 19:12

Idag har jag fått en stund vid pysselbordet och det blev 3 ägg!


  

Med hampasnöre och papperspets...


Med gult prickigt band...


   

Med cremefärgat band och lite pappersblommor...  

Av Anna - 30 mars 2010 19:05

Letade fram Lilleman Bus gamla babygym idag för att se om Klimpen kanske skulle gilla att ligga där och sprattla lite...


  


Lilleman Bus hämtade genast hammaren och borrmaskin och hux flux började han bygga sig en timmerstuga, precis som Byggare Bob gör i favvohöjdarrullen Bob i snön...


  


Klimpen? Näää han får inte plats i Lilleman Bus timmerstuga, nu har vi bestämt att Klimpas ska få ett nytt gym, ett mjukare och fluffigare som får vara i lekrummet och så får det gamla gymmet tjänstgöra som utelekmatta i sommar istället...

Av Anna - 30 mars 2010 18:59

  


Hej, jag heter Klimpen, och jag gillar å sova, äta, (helst jämt), boxa på pingvinerna som hänger i min vagn; och så skrattar jag glatt mot alla som ser snälla ut!


Imorgon blir jag 4 veckor gammal och igår chockade jag alla med att meddela att jag nu passerat 5 kilo strecket, inte konstigt att min mamma och pappa tycker att jag är så tung att bära omkring på...


Skapa flashcards