Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Anna - 27 mars 2010 05:04

Endast tomten är vaken... och så jag då förståss...


Har haft en hel del för mig och omkring mig och på mig... och då menar jag en ständigt snuttande liten Klimpbebbe...


Tänk att det tar en sån tid att amma, det hade jag förträngt, och att det var såååå tufft att gå upp miss i nassen... snart blir det bättre, bara sängarna kommer så vi kan flytta upp på vinden, och Lilleman Bus ska börja sova i sin säng igen,och jag kan ge Klimpen mat i sängen och inte behöver gå upp och sätta mig...


Har passat på att jobba undan en stund, det är räkningar som ska betalas och papper som ska in i pärmar och lön som ska ut... hej å hå, om dygnet bara hade 28 timmar så kanske man skulle hinna med att läsa en bok eller scrappa lite också :)


Men jag klagar inte, jag är så glad i våran nya bebbe och storebror som är världens gulligaste trots att han är inne i värsta nej jag vill inte perioden...


Igår kom nya gardinerna till vinden, ska se om det finns tid för lite skruvning imorgon kanske...


Nu hör jag en gnällig liten röst inifrån sovrummet, är de vakna? Men klockan är ju bara 5... jag får nog tassa in och krypa ner i trånggosiga sängen igen...



Skapa flashcards