Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Lilleman Bus rum å annat

Av Anna - 21 mars 2010 12:52

Här kommer lite bilder från Lilleman Bus rum och annat småpyssel vi hunnit med idag :)


  


Sett från allrummet och in i Lilleman Bus sovrum


  


Godnattsagoläsningsfåtölj... och en glad springig Lilleman Bus


  


Fina burken i fönstret


 

  


Första parkett för gossedjuren


  


Här kan Lilleman Bus sova gott nära molnen :)


  


Fina hyllan med alla sagoböcker, liggande: censurerat gruppfoto från dagis :)


  


Krypinet med diverse kuddar som låg och skräpade i källaren - och såklart stora flodhästen Sovis!


  


Draperi i vårt sovrum


  


Belysning i takstolarna i allrummet... det blev supercoolt!


    


Belysningen i Klimpens rum... spots neråt å ljusramp uppåt...


Nu får vi vänta på lite mer möbler innan vi kan göra klart och flytta upp - se sängdilemmat i gårdagens inlägg...


 
 
Mamma Blå

Mamma Blå

22 mars 2010 11:07

Ni får det jättefint. Kramisar!

http://mammabla.bloggplatsen.se

 
Tant Grön

Tant Grön

22 mars 2010 11:28

Så tjusigt! Biltapeten vr ju riktigt kanoners :-D

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Viola Vamp

Viola Vamp

23 mars 2010 16:35

Tjusigt värre! Jag ÄLSKAR moln-tyget. Tänkte köpa likadant, fast i rosa. Är det barbapapa-ljusslingan som hänger över hyllan med det censurerade dagisfotot?

http://violavamp.webblogg.se

 
yrla

yrla

23 mars 2010 19:20

ja, det är barbapappa led ljusslinga... den är jättebra för den blir inte varm fast den står på och lyser dagar och nätter igenom! Perfa i ett barnrum alltså med andra ord!

http://www.hemmahosyrla.bloggplatsen.se

 
Viola Vamp

Viola Vamp

23 mars 2010 19:45

Suveränt att den är i LED. Jag har verkligen tänkt köpa den i en smärre evighet nu, men inte kommit till skott. Men snart så! :)

http://violavamp.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 9 februari 2011 13:09

Pappa Bus var och fyndade lite på Clas Ohlson, lite hyllor till storstädningen av förrådet, lite lådor OCH min nya älskling!    Fin va! Man kan göra etiketter med ramar och skuggor och oj vad bra den är!!! Nu är det bara att organisera ...

Av Anna - 9 februari 2011 09:42


Nu var det ett tag sen, igen... god jul var det senaste inlägget och ja, det var ju ett tag sedan (fast jag har inte hunnit med att städa bort julen i huset än). Till mitt försvar (hehe) så har jag varit skadad, Lilleman Bus tyckte att mitt ben ...

Av Anna - 24 december 2010 12:27


    GOD JUL!   Jul lugnet har lägrat sig hemma hos Yrla, tomten hittade hit igår kväll med alla klapparna så när Lilleman Bus vaknade imorse låg de där och väntade... Granen kläddes igår kväll av Lilleman Bus och Pappa Bus, vi kör plast...

Av Anna - 19 december 2010 22:57


   Han kommer emot mig med munnen lite halvöppen si så där... dregglet rinner nedför hakan och under näsan, precis ovanför överläppen, väntar 2 fina snorsniglar från senaste veckans förkylningsomgång... Jag håller i den lilla kroppen och tar emot ...

Av Anna - 19 december 2010 22:38

Ett ögonblick... tog det att raka bort Lilleman Bus rufset - å mamma bus sparade 200 kronor minst! :)    Ja, han fick en glass för han var så duktig å satt still nästan hela tiden :)    Sötnosen :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards