Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Anna - 20 januari 2010 09:45

  


Har beställt hem en massa påfyllnad i scrapförrådet efter julkortskreationerna... alla shopar har dessutom rea nu innan de beställer hem vårens alla nyheter från CHA mässan...


Köpte också senaste numret av Scrapbooking mm och av Magnolias nya tidning - massa fina bilder på kort och LO, och då kan man ju inte bli annat än sugen!!!


  


Det kliar i fingrarna, jag vill få klart på vinden NU så vi kan flytta upp scraphörnan till mellanplanet så jag inte behöver stånka mig nerför trappan till källaren...

Jag vill installera photoshop 6 på datorn och börja leka med det, sortera alla bilder och märkligt nog har jag blivit extrem jättesugen på att scrappa fler av Lilleman Bus bebisfoton... hmmm vad kan det bero på??? :)


Pyssla, boa in sig hemma - kan det vara dax att ta ledigt och bebiscoccona för fulla muggar??? Japp, och vet ni vänner... idag och imorgon är kontorsdagar och sen tänker jag stanna hemma och visserligen jobba en del, men också mysa, tvätta bebiskläder, bädda bebissäng, vagga långsamt fram i huset och bara njuta av de sista veckorna...

Ovido - Quiz & Flashcards