Alla inlägg den 30 november 2009

Av Anna - 30 november 2009 17:05

Det måste vara lagen om alltings jävlighet, eller så händer det bara för att reta upp mig lite grann. Sist vi var till en affär som har patroner till skrivaren så tänkte jag, ja just det, det måste vi köpa snart... och så köpte jag det INTE!


Idag, när jag äntligen fick lite tid över mellan barnbus och sjuk Pappa Bus ompyssling, så skulle jag skriva ut de fina julkortsdekorationerna jag hittat på nätet (kolla min pysselblogg) så att jag har det klart till julkortspysselkursen jag ska ha på torsdag...


Då är patronerna helt slut, det går inte ens att krama ut ett endaste litet plutt ur dem! Jag fick utskrivet ett ark med söta änglar, men sen inget mer... suck...


Och nu är Pappa Bus däckad i feber och blir hemma imorgon, och här i skogen finns det ingen som har några bläckpatroner att sälja till mig... morr... morr... morr...

Skapa flashcards