Alla inlägg den 3 november 2009

Av Anna - 3 november 2009 16:30

Lilleman har nu sedan en tid haft ett pcspel med storfavoriten Byggare Bob. Han fixar inte att sitta med det själv än, men med lite assistans av oss stora så har han störtskoj!


Ett av spelen är att man ska bygga en skateboardramp åt Plugg som han ska göra trix i sedan... idag så hörde jag mystiska ljud ifrån Lillemans rum... nu du får åka Plugg... hmmm vad gör han????


  


Jo, han bygger en skateboardramp ( det är de röda och gula träklossarna som ligger på bordet)...


  


Och här kommer duplo Byggare Bob i sin Fyris och ska åka i rampen.... huuuuj!!!


  


Lilleman Bus har haft besök av en farbror på dagis idag som tog kort på alla barnen, så här glad var Lilleman Bus då, oj oj vad jag är nyfiken på de korten... Han berättade att farbrorn hade en pippi och en kanin i kameran, det brukar ju inte mamma ha... Lilleman Bus tyckte nog fotografen var lite konstig :)

Och så fick han sitta bredvid bästa kompisen O på gruppfotot och det var skojigt...


Sedan såg vi en elefant också när vi gick hem, den stod och gömde sig bakom en tall... fantasin bara flödar...

Av Anna - 3 november 2009 16:28

  


Så här fint blev mitt vardagsrumsfönster med den nya ljusslingan jag köpte igår... lite pre-jul stämning så här mitt i mörkaste november...

Skapa flashcards