Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Anna - 28 oktober 2009 09:31

  


Aj aj aj... jag glömde ställa min väckarklocka igår kväll... Lilleman Bus väckte mig halv 9 i morse och vi ska vara på förskolan klockan 9... aj aj aj...


Men nu har vi bestämt oss för en ledig dag idag, det är en stark fördel att vara sin egen chef ibland! Så nu vandrar morgonen sin stilla lunk, vi har precis avslutat frulle, Piggly Wink är på bompa och mamma får sitta vid datorn en stund...


Sedan bär det av, ska göra ett litet experiment idag, vi måste gå till affären och handla lite nödvändigheter och där är vi nästan framme på kontoret och jag skulle behöva kolla posten, så Lilleman Bus får följa med till jobbet och så äter vi lunch där innan vi sakta vandrar hem genom den höstvackra byn....


Nu ska jag läsa en bok... mamma kom... ja jag kommer...

Ovido - Quiz & Flashcards