Alla inlägg under augusti 2009

Av Anna - 18 augusti 2009 11:47

I vårt sovrum finns det 3 inbyggda garderober och jag fick en idé om att måla dörrarna i 3 olika matchande färger...


Maken var som vanligt väldigt tveksam (men inte lika tveksam som när jag ville måla garderobsdörren i hallen röd), men jag lovade honom att det skulle bli toppenbra!


Färgerna är små provburkar som de hade billigt i färgaffären... det gick ju inte åt så himla mycket...



Av Anna - 17 augusti 2009 11:58

Här är den omtalade röda garderoben och den smala hallen mot våra sovrum, maken var väldigt tveksam till den röda färgen, men jag ville att hallen skulle vara vit - väggar, svart - klädhylla, mm och röd - garderobsdörren...


Garderoberna längst bort i hallen är tokoranga, och det blev så eftersom de hade så fina oranga glasknoppar! Knopparna fick va kvar och dörrarna blev oranga...

Han är lite rolig min man, för han kan protestera och tycka näää, men sen när jag får fullfölja mina planer så gillar han det till slut, det var samma när jag ville sätta upp tapet i köket i våras - han vande sig ganska snart och nu gillar han det...



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards